Artigianalità ingegnosa, aghjurnamentu di gloria!

I novi prudutti 2022 di Feiying Technology sò lanciati cù successu!

U 19 di marzu di u 2022, a cunferenza di lanciamentu di u novu pruduttu Feiying Technology 2022 hè stata cun successu in Chengdu Xanadu Hotel.U lanciamentu di u novu pruduttu è l'apertura di Feiying Technology Sichuan Branch sò stati lanciati à u stessu tempu, furmendu una cumminazione di novu mudellu di cummerciale + novi prudutti di tecnulugia, u scopu di rompe u dilema di sviluppu di u veìculu cummerciale aftermarket in l'era di u cambiamentu.

Du Mengzi, direttore generale di Feiying Technology, Xu Tongjie, direttore di marketing, è i principali capi di a filiera di Sichuan anu assistitu à a cunferenza.Cum'è una cunferenza di pesu pesu in 2022, Feiying Technology hè più aperta à l'industria, i clienti è l'utilizatori, è invita sinceramente i distributori à tutti i livelli, l'imprese famose in l'industria, i rapprisentanti di i media, i capi di l'industria, etc. à participà à a cunferenza per testimoniu u mumentu gloriosu di i rializazioni di l'innuvazione..

A cirimonia di lanciu di u novu pruduttu è a spiegazione di u produttu sò presieduti da u Direttore di Marketing Xu.À a riunione, sò stati liberati dui novi pasticci di frenu di tamburi per l'automobile sottu a marca Feiying, chì sò stati sviluppati cun grande cuncentrazione per e diverse esigenze di i clienti, vale à dì u pruduttu di iterazione mid-to-high-end Green Dragon 2 è u produttu d'entrata. F1.

3-1

Green Dragon 2 - novu materiale di carbone ceramica verde è prutezzione ambientale

À a cunferenza di stampa, u sgiò Xu hà dettu chì dapoi a generazione precedente di freni di tamburi di drago verde hè stata in u mercatu per più di deci anni, hà purtatu à l'utilizatori un usu indimenticabile cù a so formula è tecnulugia unica, è u so usu ultra-longu. - prestazione resistente.Esperienza, accumulazione è cugliera di un gran numaru di fan, è stabilisce una maghjina di marca high-end chì hè stata difficiuli di scuzzulate in u mercatu di i freni di i veiculi cummerciale per parechji anni.A ricerca è u sviluppu di Green Dragon 2 hè basatu annantu à l'eccellente qualità di i prudutti di a generazione precedente, partendu da a selezzione di materie prime, ricerca è sviluppu di novi materiali, sviluppu di formule, trasfurmazioni di prucessu, etc., in termini di resistenza à l'usura, cunfortu. , frenu, rumore, prutezzione di l'ambiente, vita è altri aspetti.Migliurà cumplettamente u rendiment di u produttu.Avemu favuritu "aduprà a tecnulugia per creà una vita megliu per l'esseri umani".I tempi avanzanu è a tecnulugia hè aghjurnata.L'utilizatori di a marca Feiying duveranu gode di una sperienza d'utilizatore chì currisponde à l'era di a tecnulugia.

Green Dragon 2 usa baffi di ceramica cù una migliore resistenza à l'usura à e fibre di ligame, materiali granulari è materiali di carbone auto-sviluppati ultra-altu cuntenutu.Un novu tipu di materiale compositu di carbone-ceramica hè fattu cù un prucessu speciale originale.Hà e caratteristiche di bassu usura, alta resistenza, alta durezza, resistenza à l'impattu, resistenza à alta temperatura, è un picculu coefficient di espansione termale.

L'aramide rinfurzata hè un ingredientu impurtante in a formula Green Dragon 2.Questa fibra sintetica d'alta tecnulugia hà proprietà eccellenti cum'è a resistenza ultra-alta, a resistenza à a temperatura alta, a resistenza à l'acidu è l'alkali, u pesu ligeru, etc. A so forza hè da 5 à 6 volte quella di u filu d'acciaio, u so modulu hè 2 à 3 volte quellu. di filu d'acciaio o di fibra di vetru, è a so durazza hè Duppiu pisanti cum'è u filu d'acciaio, è u pesu hè solu circa 1/5 di u filu d'acciaio.À una temperatura di 560 gradi, ùn si decompone o funnu.Havi boni insulazioni è proprietà anti-aging, è u prezzu hè assai caru.

3-2

Attraversu l'aghjurnamentu è u migliuramentu di a formula, è ancu i sforzi in u sviluppu di stampi indipendenti, u coefficient d'attrito di i pasticci di frenu Green Dragon 2a generazione hè più stabile, è u tassu di fluttuazione di u coefficient d'attrito di i prudutti di a generazione precedente hè ridutta di 15. %, chì migliurà a prestazione di frenu di e pastiglie di frenu è garantisce in modu efficace a sicurezza di guida..I freni Green Dragon 2 anu una bona forza meccanica è proprietà fisiche.Pò resiste à una grande pressione è forza di taglio.L'occurrence di rotture è chipping hè assai ridutta durante a trasfurmazioni o l'usu.

A nova tecnulugia di materiale di aramide è ceramica di carbonu utilizata in i freni di frenu di Green Dragon di 2a generazione, cù a benedizzione di a fabricazione intelligente, riduce l'impattu di fatturi oggettivi, riduce assai a perdita di l'usu di u produttu è aumenta u cunfortu.È l'usu di materie prime più amichevuli di l'ambiente ùn solu elimina l'usu di materiali metallichi contaminanti in a formula, ma ancu certi materiali utilizanu materiali di qualità alimentaria.Durante u prucessu di frenu, l'ocurrenza di caduta di cendre hè ridutta.Hè più amichevule à l'ambiente è à a salute di i cunsumatori.

3-3

F1 - alta qualità è bonu prezzu, più cumpetitiva

Inoltre, per i prudutti d'entrata cù un vastu spaziu di u mercatu, Feiying Technology hà fattu i pasticci di frenu di tamburi su misura per l'automobili F1 cù alta qualità, prestazioni di costu elevatu, è più competitività per u mercatu, risolvendu cumplettamente u prublema di pastiglie di frenu low-end. .Punti di dolore di l'utilizatori di u mercatu.

F1 adopta fibra di vetru senza alkali di qualità superiore è fibra minerale, a formula è u prucessu unicu di Feiying, è l'equipaggiu di produzzione automatizatu.Havi i vantaghji di una bona resistenza à l'usura, alta resistenza, coefficient d'attrito stabile è altu rendiment di sicurezza.A so introduzione hè perfetta.Cù a serie di prudutti di Feiying, hè assai costu-efficace per i veiculi in piaghja è strade collinari induve i requisiti di i freni ùn sò micca cusì severi!

A cunferenza di lanciamentu di u novu pruduttu di Feiying Technology 2022 hè stata cunclusa cù successu.Ma l'aghjurnamentu di qualità è serviziu ùn si ferma mai.I preparativi per u lanciu di novi prudutti di e marche Shujia, Ouxin, Furnesle, Kele, Huteng è Yida sottu Feiying Technology sò stati compiuti unu dopu l'altru.

I tempi sò prugressu è a qualità hè aghjurnamentu, ma ciò chì ferma immubiliare hè u sintimu eternu chì Feiying Technology è u vastu numeru di i cunsumatori sò stabilitu cumuna in u passatu uni pochi di volte.Feiying Technology hà da cuntinuà è aghjurnà sta sensazione di novu in termini di qualità è serviziu, in modu di campà à a fiducia è u sustegnu di l'amichi per parechji anni!


Tempu di post: May-06-2022